Premiär!



Klicka på bannern för att komma direkt till bloggen!

Efter lite fixande och trixande är min nya till-salu-blogg klar att öppnas för besökare. I dag har jag också haft möjlighet att fotografera mina alster i dagsljus, så att färgerna kommer till sin rätt.

Till en början har jag lagt ut en omgång strumpor, sjalar och en mössa till försäljning. Så småningom kommer jag också att komplettera med handledsvärmare och lite annat smått och gott, så bokmärk sidan och titta in lite då och då. Tanken är att jag dessutom ska använda bloggen till att sälja nya/begagnade stämplar och scrapbookingtillbehör som jag inte använder eller har dubbelt av.

Varmt välkommen till INOLAs till-salu-blogg!


Kommentarer
Postat av: Monica =)

Men så härligt o dessutom finurligt nu när det börjar närma sig jul!! Massa fint du har där =)



Såg dej inte på mässan idag. Gissar att vi gått om varandra för visst var du där?? Sprang inte heller på nåt 2-pack B-plattor men det dyker ju säkert upp förr eller senare.

Njut av helgen! // Monica

2011-11-05 @ 19:32:40
URL: http://monica66.blogg.se/
Postat av: Sara-SaGam

Se där ja! Vilken bra idé! Vore kanske nåt med alla omonterade till salu-stämplar jag har i kilovis under mitt pysselbord...

2011-11-05 @ 23:42:23
URL: http://sagam.blogg.se/
Postat av: Muffin

Se där, det är inte alls dumt att ha en liten säljblogg vid sidan av. Så mycket fint du gjort, jag gillar mössan, tänkte på min Ebba och ska kolla med henne vad hon tycker. Sockar är jag också sugen på, det finns ju inget bättre.

2011-11-06 @ 13:14:57
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0