Att läsa instruktioner ...

Får man en uppgift på en mara så gäller det att läsa instruktionerna och uppfylla alla kriterier. Annars riskerar man att bli diskad. Detta höll nästan på att hända mig på senaste Kortmakarmaran.

Nu gällde det att dekorera en liten anteckningsbok som låg med i välkomstpåsen. Det skulle finnas något stämplat, wellpapp och minst ett ord på.

Mitt bidrag i första vändan:


Ser ni vad jag har glömt? Jo, wellpapp! Efter påpekande från den stränga tävlingsledningen gjorde jag en snabb insats och kompletterade med det som saknades.

Så här blev det istället:


Och då blev jag godkänd :-)

Kommentarer
Postat av: Pandora

Den stränga tävlingsledningen är ändå rätt snäll som påpekar saknade detaljer INNAN tävlingstiden gått ut :-)

2011-09-17 @ 19:57:59
URL: http://pandorasask.wordpress.com
Postat av: Elina

Det är inte så lätt att komma ihåg alla detaljer i instruktionen när skaparlusten tar över!

2011-09-19 @ 13:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0