Blomstersilhuett



Hero Arts gör fantastiska stämplar och har verkligen varit ett av mina absoluta favoritföretag genom åren. Och de blir bara bättre och bättre! Denna blomsteräng kunde jag bara inte motstå när Kortmakaren hade med sig delar av sin butik på maran härom veckan. Hade visserligen redan en större variant där några av blommorna är desamma, men det var inget som hindrade mig ;-) Det blir så effektfullt att stämpla i svart och låta motivet tala. Den enda utsmyckningen är blå blingstenar i mitten på några av blommorna och så har jag färgat in bakgrunden med min Ink Blending Tool.

Kommentarer
Postat av: Elina

Vackert!

2011-09-24 @ 00:35:58
Postat av: Muffin

Ursnyggt! Jag tror att du ÄR ett ink blending tool, du är mästare på det.

2011-09-27 @ 17:07:49
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0