Delad glädje är dubbel glädje


Om jag talar för egen del så har jag alltid så otroligt svårt att få med alla prylar som jag kommer att behöva under en hel dags skapande på en mara eller träff. Den "perfekta packningen" går bara inte att få till och alltid är det något som saknas. Då är det skönt att det brukar gå bra att få låna av en bordsgranne eller någon annan deltagare. Det slår mig ofta hur gulliga, generösa och hjälpsamma alla är mot varandra på de här tillställningarna. Kortmakare/Scrappare är helt enkelt fina människor.

Fast ibland uppmanar arrangörerna oss bokstavligen till att låna/få något av medpysslare för att använda i en uppgift. Det här kortet kom till som bidrag till utmaningen med rubriken "Delad glädje är dubbel glädje". Den vackra collagestämpeln fick jag låna av Elina och tänk att Muffin hade en knapp i sin samling som precis matchade färgerna på kortet. Tack tjejer! För att få motivet i olika nyanser har jag målat direkt på stämpeln med Marvy Le Plume-pennor istället för att använda vanlig stämpeldyna. Då kan man bestämma precis vilken färg de olika delarna ska ha.


Collagestämpeln kommer från Karlssons scrapperi, om jag minns rätt.

Kommentarer
Postat av: Elina

Kortet blev verkligen snyggt! Jag älskar dina färgval.

2011-09-16 @ 01:19:16
Postat av: AnnikaS

Ett riktigt läckert kort i härliga färger!



Visst är det härligt med alla fina och generösa människor i scrapvärlden.

kram Annika

2011-09-16 @ 09:27:56
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com/
Postat av: Muffin

Det här kortet blev så himla fint tycker jag, håller med Elin - färgerna är underbara. Så trevligt att jag kunde bidra med en liten knapp. :)

2011-09-17 @ 10:32:04
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com
Postat av: Sara-SaGam

Så fantastiskt fint!

2011-09-25 @ 22:32:21
URL: http://sagam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0