One of a kind

Jag vann en stämpel på Kortmakarmaran där texten lyder DAD - You're one of a kind. Visserligen kan ju mina barn göra tjusiga Fars Dagskort till sin pappa med den och kamma hem fina pluspoäng, men man kan ju också välja att bara färga in en del av texten. Då kan man rikta budskapet till precis vem som helst! Den här gången har jag fått inspiration av Eleocharis och hennes stilrena kort, där hon gärna använder fjärilar som dekoration.

Bakgrunden har jag gjort genom att stämpla upprepade gånger med ett litet motiv. Fyndade tre små stämplar för en tjuga hos Kortmakaren och jag kan lova att ni kommer att se dem på flera bakgrunder framöver!



Samtliga stämplar kommer från Hero Arts.


Kommentarer
Postat av: Tesa

Jättefint! Det är så härligt när du kommer in i ditt höstflow.



Kram Tesa

2011-09-26 @ 22:46:57
URL: http://www.tesatipsar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0