Pysselloppis i Floda


Visst har du pysselsaker som du inte längre använder, köpt dubbelt av, eller helt enkelt tröttnat på? Det den ena vill bli av med står kanske högst upp på önskelistan hos någon annan.

Kom till Floda Lada den 28 april kl 11-14. Vi är ca 15 st som kommer att sälja pysselsaker såsom stämplar, kort/kuvert, pärlor och scrapbookingsaker i mängder. Det kommer även att finnas försäljning av Tupperware och Mary Kay-produkter. Ta med dig alla dina vänner som gillar att pyssla.

Det kommer finnas enklare fika att köpa till självkostnadspris. Gott om parkeringsplatser. Ta gärna med dig pengar i mindre valörer.

Välkommen!


För er som inte har möjlighet att komma till Floda, finns det chans att handla på "distansloppis" hos mig redan nu. Jag har lagt upp bilder på de monterade stämplarna jag rensat ut i Till-salu-bloggen. Kontakta mig på ingrid.ch(snabel-a)telia.com om du hittar något av intresse.

Kommentarer
Postat av: Muffin

Så kul att du också kommer! Jag måste rensa betydligt mer än jag gjort och sedan kommer det svåraste - prissättningen!

Kram o trevlig helg!

2012-04-20 @ 15:50:36
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0