Födelsedagsask

 
Syrran fyllde år igår och istället för ett kort fick hon en personligt dekorerad ask med spännande innehåll. Jag plockade fram mina QK-dies och stansade ut blommor och blad. Cirklar fick fint "torrembossat" mönster med hjälp av Goosebumpz-dies. Visst ser de lite ut som tussilago?
 
Dagens tips är att kolla in varuhusens mellandagsrea på julpapper och pyssel. Hittade tjockt metallicpapper, jultejp och vackra band för en spottstyver på vårt lokala Ica Maxi. Användbart året om, och om inte annat så är det snart jul igen!

Kommentarer
Postat av: Maria

Snyggt paket! Den modellen har jag aldrig gjort/använt. Däremot gjorde jag till jul tetrapackmodellen som Eva brukar göra. Tyvärr glömde jag fota.

KraM

2013-01-12 @ 15:59:25
URL: http://kramaria.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0