Födelsedagscollage

 
Äntligen ett blogginlägg, det var länge sen sist. Främst beror det på att jag varit däckad nästan hela november av en osedvanligt långdragen luftrörsinfektion. Jag är faktiskt inte helt bra än, men det är på rätt väg i alla fall. Den här perioden har jag inte gjort så många kort, utan mest legat på soffan och stickat "småvarmt", dvs strumpor, vantar och handledsvärmare.
 
Nu är jag igång i pysselkammaren igen! Julkorten är ännu inte ens påbörjade, men jag ska allt hinna med dem också. Det är ju några dagar kvar innan de måste postas. Värmer upp med ett beställningskort till en jubilar som är intresserad av skidåkning, svampplockning och fiske.
 
Skidåkare - hÄnglar & stÄnglar
Kantareller - InkyWings
Fisk - Stampers Anonymous

Kommentarer
Postat av: mallan

Krya på dig!

2012-12-05 @ 14:18:42
URL: http://handmadebymallan.wordpress.com
Postat av: Charlotte

Hurra!
Äntligen är min favoritbloggare tillbaka!
Ser fram emot julkortsinspiration =)

2012-12-05 @ 20:38:48
Postat av: Muffin

Härligt kort, du har ju fått med alla intresseområdena! :)
Tusan, vilken enveten infektion du fick - så trist! Skönt att höra att du är på bättringsvägen, jag har hört att saffransbullar är väldigt bra i sådana här fall så det är bäst att du äter många. ;)

Kram, hoppas vi ses snart!

2012-12-06 @ 20:03:47
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com
Postat av: Maria

Visst är det roligt när man kan uppfylla kriterierna och det har du verkligen lyckats med här. Färgerna får mig att tänka på våren :) trots skidor och kylan vi har.

KraM

2012-12-08 @ 12:37:08
URL: http://kramaria.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0