Slutspurten

 
Söndagslugnet har sänkt sig över huset. Är ensam hemma några timmar och tänkte göra klart de sista julkorten för denna gång. Tänk, jag hann faktiskt! Huvuddelen av korten postades igår med julfrimärken och de jag har kvar att skicka postar jag med vanligt porto i veckan som kommer. Den här skridskogossen tycker jag är så fin. Och så bra att motivet funkar hela vintern! Vintern kom förresten av sig lite nu i helgen, då vi åter har fått slask och regn hit till Götet. Men lite snö har vi fortfarande kvar som lyser upp i decembermörkret!
 
Skridskoåkare - Reprint (Tisdagar med Tina)
Snöstjärna - Inkido

Kommentarer
Postat av: Jaana

Gillar ! Och En Riktigt God Jul, önskar jag dig !

2012-12-17 @ 10:50:27
Postat av: Maria

Känner igen:) Tack för fina kortet! Det står fortfarande framme, har lite svårt att lägga undan julkorten, samma visa varje år.

KraM

2013-01-12 @ 15:47:04
URL: http://kramaria.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0