Nästan vår



Lätt duggregn idag, plusgrader och fåglarna kvittrar.  Det känns som om vintern är på väg att ge sig. Fick lust att göra ett vårkort i glada färger. Bakgrunden har jag gjort själv genom att maska med papper och dutta färg från stämpeldyna med en svamp. Enkelt och effektfullt.

Fåglar - Hero Arts
Text - InkyWings

Annars håller jag på och packar inför stämpelträff/mara på lördag. Alltid lika svårt för mig som bäst pysslar hemma i min egen kammare. Att ta med sig ALLT är naturligtvis helt uteslutet, så man får försöka planera "projekt" och packa efter det. Men samtidigt vill man ju ha chansen att vara lite flexibel under dagen. Hur tänker du - några tips?

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Haha... tänkte att du skulle ha lite tips om packandet efter några års erfarenhet. Själv packade jag igår och återstår på lördag att se om det var rätt eller fel saker man tog med...

2012-02-22 @ 18:27:03
Postat av: mallan

Så fint kort! Längtar efter blå himmel o fågelkvitter!



Fin bakgrund också, man kan göra så mycket fina papper själv :)



Ha en bra kväll!

2012-02-22 @ 18:27:41
URL: http://handmadebymallan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0