Knappar



Jag har ett stort lager av knappar - stora, små, enfärgade, flerfärgade, traditionella, figurformade - men jag använder dem tyvärr sällan. Ändå blir de ständigt fler och jag kan inte förmå mig till att slänga ett plagg utan att först sprätta bort eventuella knappar. Nu har jag bestämt mig för att använda dem mer till mina kort och jag börjar lite "mesigt" med detta kort där jag fäst vanliga skjortknappar i mitten av blommorna. Med en glue dot på baksidan sitter de perfekt!

Blomma - Daisy Bucket Designs

Kommentarer
Postat av: Annika - kort & gott

Jag använder sällan mycket dekorationer, men knappar är nog det jag ändå använder mest. De är så användbara och de ger ett speciellt lyft tycker jag. Ditt kort är superfint!

kram Annika

2012-01-29 @ 15:18:34
URL: http://annikakortogott.blogspot.com/
Postat av: Anne

Har kollat runt lite på din sida. Du gör jättefina kort. Roligt att se hur andra gör samt att få lite inspiration.

2012-01-29 @ 21:18:38
URL: http://lindqan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0