Pärlhyacinter



Det har varit lite stiltje på pysselfronten här hos mig ett par veckor, jag har varit trött om kvällarna och inte haft någon direkt inspiration. Nu blev det i alla fall äntligen av att jag monterade ett par kort med motiv som jag målat tidigare. Jag är så glad över min arbetsbelysning med dagljuslysrör, det underlättar pysslandet betydligt. Det här kortet är fotograferat på mitt skrivbord vid midnatt, inte illa.

Missa nu inte loppisen på lördag, hoppas att vi ses där!

Blommor - Penny Black
Grattisstämpel - Lilla Pappersbutiken

Kommentarer
Postat av: VeronikaP

Nu hittade jag tillbaka hit till din blogg igen. Vilket underbart kort du gjort. De blå blommorna riktigt lyser, härligt!

2012-03-16 @ 15:36:48
URL: http://veronikap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0