Fyndat och städat

Lördagens stämpel- och scrapbookingloppis blev mycket lyckad med trevliga säljkollegor och kunder. Det var en strid ström av folk som kikade in för att se om det fanns några fynd att göra. En del stannade länge och många gick flera varv! Och innan vi öppnade för allmänheten så passade vi säljare förstås på att botanisera på varandras bord, för även om man vill bli av med vissa grejer, så är man ju inte främmande för att få nya med sig hem!
 
 
 
Så här ser min lilla shoppinghög ut. Lite konstigt är det att jag fortfarande har lust att köpa på mig nya stämplar och fylla på mitt stora lager med gummilappar, men alltid hittar man någon text eller bra-att-ha-motiv att komplettera med. Tänk att jag fick allt detta för ynka 85 kr - det kan man verkligen kalla fynd!
 
Och den egna försäljningen då? Jo vars, jag blev allt av med en hel del, men mycket återstår. Speciellt omonterade stämplar är svåra att bli av med, så jag planererar att sänka de redan låga priserna rejält inför nästa vända. Den 3 november kl 11-14 blir det stor  loppis i Floda Lada med många säljare - välkommen dit!
 
Delar av söndagen har jag ägnat åt en välbehövlig städning av pysselrummet, uppmärkning av lådor och allmän organisation. Tänker ibland att det senare nästan är en hobby i sig! Mot eftermiddagen tittade den efterlängtade solen fram och färgerna i naturen blev om möjligt ännu mer intensiva. Här är utsikten från min ateljé!
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Den här gången kom jag bara inte iväg. Jag förstår att det var mycket folk man kan ju säga att det är en etablerad loppis nu. Den 3:e säljer jag också och du tycks ju ha grejer kvar så då har jag min chans:-)
KraM

2012-10-21 @ 17:51:25
URL: http://kramaria.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0