Laugh often

 
Jo då, jag har fortfarande kort kvar att visa från pysseldagen i Gråbo - var riktigt produktiv där ett tag :) Snygga Stämplar var representerat på träffen och sålde bl a massor av utgående stämpelmotiv till reapriser. Jag är verkligen inte i det läget att jag "behöver" några nya stämplar, men kunde förstås ändå inte hålla mig från att kika i sortimentet. Eftersom jag är väldigt förtjust i användbara texter, så föll jag som en fura för det här budskapet och använde det först till att göra en hel bakgrund på ett kort.
 
 
Sen blev det ännu ett kort med distressad bakgrund och de underbara fjärilarna från Tim Holtz. Blev plötsligt lite "crazy" och tufsade till kanterna en aning och krullade till och med ihop hörnen! Ni som känner mig och min kortmakarstil vet att jag har ganska svårt för kladd och att göra åverkan på papper. Brytbladskniv/metallinjal och raka linjer är ju annars min melodi.

Kommentarer
Postat av: Sara-SaGam

"Ingrid going crazy" ;-) Med stor kärlek till dig och dina fina kort. Jag avundas rakheten ibland. Kram!

2012-10-05 @ 09:34:36
URL: http://www.sagam.blogg.se
Postat av: Muffin

Helcrazy! :) Jättefina kort båda två. Jag gillar att du krullade hörnen, sådant där glömmer jag alltid att göra. Det översta är nästan favoriten ändå, jag är så svag för det röda ihop med det blå och vita - mycket snyggt!

2012-10-08 @ 15:24:23
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0