Päron

 
Ur regelboken för INOLAs pysselverkstad: Ingen pappersbit är för liten för att sparas!
 
Detta betyder att jag alltid har en massa papperslappar av varierande storlek och olika mönster som jag sorterat efter färg i plastmappar. Rätt som det är kanske jag behöver en pytteliten bit av just den kulören. Man kan aldrig veta! Ibland räcker inte pappret över hela rutan, som här, men det tycker jag blev en ganska snygg effekt. Har färgat in den solida stämpeln med två olika distressdynor. Färglagt och klart!
 
Päron - October stamps (just nu på rea för endast 11 kr)
 

Kommentarer
Postat av: mallan

Fint!
Jag sparar också alla småbitar. Köpte zip-påsar i olika storlekar och har sorterat alla pappersbitar i färger, perfekt o lätt att se :)

2012-10-18 @ 13:24:20
URL: http://handmadebymallan.wordpress.com
Postat av: Muffin

Snyggt att pappret räcker "bara" till päronet. Jag har så mycket små, pyttesmå och ännu mindre spillbitar så jag nästa drunknar. Måste försöka använda dem lite mer, kanske till julklappsadresserna.

2012-10-21 @ 11:06:23
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0