Distressbakgrund



Hittar man inget papper i den färg man vill ha, så kan man alltid färga in ett vitt ark istället. Det finns egentligen ingen Distressfärg som jag inte gillar, men den här gången tänkte jag mig en grön bakgrund. Jag duttade med dynan direkt på teflonpapper (bakplåtspapper), sprayade lätt med vatten och körde runt med ett akvarellpapper tills hela ytan var infärgad. Sen kan man antingen vänta tills pappret lufttorkat eller gå på med varmluftspistol om man har bråttom.

Grattistext - Snygga stämplar

Kommentarer
Postat av: Sara-SaGam

Eller strykjärn ;-)! Funderar så här i loppistider: Hur många grattis-stämplar behöver man?

2012-10-05 @ 09:36:01
URL: http://www.sagam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0