Partypinglor och loppis

 
Den här stämpeln med de lite smått tokiga tanterna som festar loss hittade jag i en realåda någon gång för länge sen ... eller om jag eventuellt beställde den på eBay ... kommer faktiskt inte ihåg. Har inte heller den blekaste aning om var den kommer ifrån. Hur som helst kommer stämpeln till användning då och då och jag tycker den passar jättebra till födelsedagskort åt glada tjejer med humor. Den här gången var det min kollega C som fyllde 50 år och gratulerades med ett "tantkort" från mig och övriga arbetskamrater.
 
De utstansade bokstäverna är Quickutz alfabet "Snow Day", som jag letade länge och väl efter och slutligen hade lyckan att hitta på loppis. Snacka om tur - jag älskar det!
 
Apropå loppis, så kör vi ännu en omgång STÄMPEL- och SCRAPBOOKINGLOPPIS i Göteborg den 2 mars kl 11-13. Vi håller liksom tidigare till i Föreningen Nordens lokaler på Viktoriagatan 15 E i centrala stan. Varmt välkomna då!
 
 

Kommentarer
Postat av: mallan

Ååå alfabetet är så snyggt!

2013-02-22 @ 07:02:06
URL: http://handmadebymallan.wordpress.com
Postat av: Monica

Vilket underbart partypar -alldeles ljuvligt kort!!!
Loppis är bra grejer =) Ambitionen är att dyka upp denna gången så förhoppningsvis kommer inget emellan...Finns ju så mycket jag inte visste att jag behövde =)

Fredagskram! // MOnica

2013-02-22 @ 07:05:05
URL: http://monica66.blogg.se
Postat av: Muffin

Tusen tack söta du för det jättefina födelsedagskortet som kom fram idag. En riktigt Ingridskt kort och med fantastisk kalligrafi och allt - det gjorde mig så glad och det är ju härligt att sprida ut det lite. ;)

Roliga tanter och det där alfabetet är nog nästan mitt favvo - jag hittade mitt på Tradera vill jag minnas. Lycka till på loppisen, jag har inte möjlighet denna gången.
Kram o trevlig helg!

2013-03-01 @ 17:00:21
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0