Änglar - del 2

 
God fortsättning på det nya året!
 
Här kommer så den utlovade bilden på de andra två tändsticksaskarna som jag gjorde på beställning innan jul. Kanske lite gladare i både färger och motiv. Jag har haft långledigt i jul och än är det inte slut; först den 7 januari är jag tillbaka på jobbet. De senaste dagarna har jag ägnat mycket tid i min skaparverkstad - om inte annat för att städa och röja lite efter den ganska så intensiva julkortstillverkningen. Har också känt mig inspirerad till att skapa nya alster och det har blivit en del nyårshälsningar och "bra-att-ha-kort". Visas snart i en blogg nära dig :)
 
Änglasystrar - InkyWings (ritade av hÄngla-Marie)
Sittande ängel - hÄnglar & stÄnglar

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag gjorde inga tändsticksaskar den här gången men tycker det är väldigt roligt att göra dem. Fina motiv du använt på alla.

KraM

2013-01-12 @ 15:57:22
URL: http://kramaria.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0