Comeback

 
Stämpeln med den här spralliga tjejen har varit till salu för en tia  på flera loppisar, men ingen spekulant har nappat. Jag har alla utrensade motiv uppsatta på en stor anslagstavla, som står lutad mot väggen i mitt pysselrum. Emellanåt återupptäcker jag någon stämpel som jag trodde jag tröttnat på och den får komma tillbaka till samlingen ännu en vända. Tydligen var jag inte redo att skiljas från den här tösen än och jag tycker att hon är ganska kul. Två enkla kort har jag gjort, som jag kommer att komplettera med namn och datum på ev födelsedagsbarn framöver.
 
 
Glad tjej  - October Stamps

Kommentarer
Postat av: Maria

Visst är hon rolig den här tjejen och jag tänker alltid på dockan i Disneys tomtens verkstad när jag ser den. Ovanligt att se dig använda färdiga papper.

KraM

2013-01-14 @ 11:38:33
URL: http://kramaria.blogspot.se
Postat av: Muffin

Underbara kort med superhärlig toktjej - behåll du henne! Man blir glad när man ser henne.
Kram!

2013-01-14 @ 20:48:05
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0