Orustscrappen 29 juni

 
Tänk att jag kom med på Orustscrappen! Anmälde mig alldeles för sent och stod på reservplats nr 16. Döm om min förvåning när jag fick ett telefonsamtal på fredag kväll med erbjudande om att fylla upp ett återbud dagen därpå. Klart jag ville! Och vilken rolig dag det blev i trevlig sällskap av bl a Louise, Lena och Agneta! Allt så fantastiskt bra och generöst arrangerat av Creativica.
 
Jag som egentligen är en "solopysslare" har med tiden kommit att fullständigt älska dessa scrapträffar och maror för gemenskapen och all inspiration man får. Att dessutom få sitta och jobba med sin hobby en hel dag och bli servad med fika och mat på bestämda klockslag utan att ens behöva ta hand om disken är verkligen värsta lyxen.
 
Här är de kort jag gjorde under dagen - en salig blandning av tekniker och motiv. Jobbade en del med bakgrunder, både stämplade och distressade och till och med lite kladd med gesso. Kommer också att visa korten ett i taget i bloggen framöver.
 
 

Kommentarer
Postat av: Louise

Önskar jag kunde göra så fina kort som du gör. ..kanske skulle gå på kurs hos dig. Tack själv för igår:)

2013-06-30 @ 13:28:30
URL: http://louisevbg.blogg.se
Postat av: lenislenis

Du var så oerhört produktiv och jag älskar verkligen dina kort!
Tack för trevligt sällskap igår!

2013-06-30 @ 14:56:11
URL: http://lenislenis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0