Tema London

 
Äntligen fick jag användning för mina fina stämplar med London-motiv, som jag köpte på loppis för ett tag sen. Fick nämligen beställning på ett gratulationskort till en dam som älskar denna stad. Så här blev resultatet. Jag sitter ju en stund i min ateljé nästan varje dag, men det är extra roligt och utmanande när man ska skapa efter speciella önskemål. Beställaren blev hur som helst nöjd och det hoppas jag att jubilaren också blev :)
 
Apropå loppis, så kommer jag och mina kompisar Yvonne och Sara att köra vår traditionella höstloppis med stämpel- och scrapbookingtema nu på lördag, den 26 oktober kl 11.30. Vi håller som tidigare till i Föreningen Nordens lokaler på Viktoriagatan 15 E i centrala Göteborg. Varmt välkomna alla som är intresserade, det brukar finnas många fina fynd på de olika säljborden.
 
Londonstämplar - Artemio
Snirkelbakgrund - Hero Arts
 

Kommentarer
Postat av: mallan

Vilken bra idé! Roligt när man gör lite speciella kort som verkligen är anpassade för mottagaren.

Många fina kort du gjort sedan jag skrev något sist!

2013-10-24 @ 10:50:06
URL: http://handmadebymallan.wordpress.com
Postat av: Hugomamma

Fint kort!
Ursäkta att jag inte svarat dig om kragen....
72 m på stickor 7. 12 m/10 cm
Ca 50 g av Big Delight
Lycka till

2013-10-24 @ 17:26:28
URL: http://hugomamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0