Woohooo!

 
Jag prenumererar på det förträffliga brittiska stämpelmagasinet Craft Stamper och det är fest varje gång ett nytt nummer dimper ner i brevlådan. Man kan säga att 90 % av de kort som publiceras tilltalar mig i stilen och här finns massor av inspiration till eget skapande. Ofta bir det bara att jag härmas till en viss del, men när jag såg det här härliga ugglekortet kunde jag inte motstå att sno hela idén.
 
Så här blev min tolkning:
 
 
Trädstammarna är ritade på fri hand och sen har jag skurit ut en ruta i kortet. Bakgrunden med månen är maskad med distressfärg. Får väl erkänna att jag misslyckades lite med ett av hörnen, så det fick jag kamouflera med en ram :) Härliga ugglan kommer från Gummiapan (men denna gång kapade jag benen på honom).
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Louisevbg

Gillar det verkligen....får bli ett liftkort snart...men först...fortsättningen på steampunk albumet...inte riktigt min stil men väldigt roligt :) Kram

2013-09-22 @ 16:05:02
URL: http://louisevbg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0