En bisak


Kors i taket, nu har jag gjort ett av mina numera ganska sällsynta inhopp i pysselkammaren för att knåpa ihop detta födelsedagskort och tänk, det var riktigt kul. Har saknat papperspysslet! Hittills i vinter har jag mest suttit uppkrupen i soffhörnet på kvällarna med diverse stick- och virkprojekt, så jag har trots allt inte varit sysslolös. Är väl lite av en periodare.
 
Inspiration fick jag av det här fina kortet som Eva/Muffin gjort. Ett litet titthål tyckte jag var så himla finurligt och gjorde en egen variant.
 
 
Det gulblommiga papperet tror jag bestämt att jag fått av min vän Sara/Sagam och i så fall är även det handstämplat. Lilla gulliga biet kommer från Penny Black och har fått glitter på vingarna och lack på kroppen för att bli lite extra födelsedagsfin.
 
På lördag är det Kortmakarmara och det har jag sett fram emot länge. Vad roligt det ska bli att träffa fina vänner och få sitta och pyssla en hel dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0