Fjärilar



Det är inte ofta jag investerar i nya stämplar nu för tiden ... kan beror på att jag efter många års samlande redan har ganska mycket att välja på i mitt pysselrum. Men ibland ser jag något som lockar mig lite extra och då är det oftast antingen finurliga texter eller något naturtema. De här fina fjärilarna kommer från ett clearstamps-set som heter "Antique Engravings" (Hero Arts). Köpte det på Kortmakarmaran förra helgen. Jag fick även lite andra flygfän: trollslända, nyckelpiga och ett par fåglar. Dessutom tre jättevackra snäckor och det var egentligen dem jag tyckte allra bäst om och som avgjorde saken. De lär komma på många kort framöver!

Grattisstämpel - Kortmakaren



Kommentarer
Postat av: Susny

Hej! Vilka fina våriga kort du har gjort! Kul att "se" dig, det var evigheter sedan jag var i pysselsvängen. Kram Susanne

2014-03-31 @ 07:54:54
URL: http://susny.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0