Winter Trees Pattern




På Kortmakarmaran härom veckan fanns ett härligt bord uppdukat med bl a nyheterna från Hero Arts. På väg till min plats passerade jag alla frestelserna och blicken fastnade nästan genast på denna fina bakgrundsstämpel, som jag bestämde mig för att köpa. Den kom till användning redan i första utmaningen, som jag dessutom hade den stora lyckan att vinna :)


Både tomten och jultexten kommer från Kortmakaren. Maskade tomten innan jag stämplade bakgrunden.
 
Ännu ett kort med trädstämpeln fick jag till under dagen. Denna gång maskade jag in en vintersol mellan träden, svampfärgade himlen blå och embossade slutligen hela ytan med ett glittrande hologram-EP.


Text från October Stamps.


 

Kommentarer
Postat av: lenislenis

Åh så snygga kort! Underbar stämpel!

2014-11-29 @ 00:24:19
URL: http://lenislenis.blogg.se
Postat av: Petra

Snyggt! Och ännu snyggare live ;-)

2014-11-29 @ 16:10:32
Postat av: Louisevbg

Härliga kort...blir lite avis faktiskt, vill oxå ha den stämpeln :)

2014-11-30 @ 14:41:42
URL: http://louisevbg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0